hayallrbdva yani umarım öyledir çünkü kendi annem tarafından bile zorbalaniyorum resmen ablamin bebegi 4 aylikken bir kase yoğurt yermiş de bir kase corba icermis de benim bebegim niye yemiyormus , niye minikmis vs diye..
zaten minyon bir bebek reflüsu oldugundan sürekli kusuyor o yüzden de kilo alamiyor kilo sinirimiz hep alt sınırda simdi de ek gıda ile en azindan biraz kilo alımı olsun istiyorum o yüzden sıkıyorum kendimi. Bundan 10-15 gün önce bayila bayıla yoğurt avakado falan yiyen bebeğim artik agzini bile acmiyor hic bir şeye 😔