cyucell gulayada benimkide böyle olmuştu ben Tomme Tippe kullanıyorum fişe takıp çalıştırmadan sirkeyi döktüm biraz beklettim sildim sonra nemli bezle iyice temizleyip duru suyla kaynattım biraz geçmişti ama yinede iz kalıyor
akgununannesi gulayada ben alacaktım güvenemedim makineyi nasıl steril tutacağım diye en iyisi su kaynatıp içine atmak ben öyle yapıyorum emzikleri biberonları fln