EsrAren Kızlar 4 ay önce doğum yaptım. Son 1 aydır inanılmaz şekilde saçlarım dökülüyor. Evin her yerinden saç topluyorum delirmek üzereyim buna bi çözümü olan var mı? Ne kullanırsam düzelir ?
aysebb EsrAren Pek faydası olan birşey olmuyor doğum sonrası maalesef can sıkıcı bir şekilde dökülüyorlar. 6-7 aylık olunca azalmıştı bende. Baya bi döküldü seyrekleşmişti saçlarım. Şimdi kızım 17 aylık o dökülenler anca çıktıda uzadıda eski haline anca geldi yani anca topladı
Rabiiul EsrAren bende 8 ay önce doğum yaptım inanılmaz saçlarım dökülüyor bir o kadar da uzun eşimin iş yerinden bile saçım çıkmış 😆😆😆 takviye kullanınca azalıyor
EsrAren aysebb ilk doğumumda bu kadar olmamıştı. Bunda aşırı derecede dökülüyor her elimi attığımda avcum doluyor resmen. Umarım en kısa zamanda düzelir. Teşekkürler
Rabiiul EsrAren şuan hiçbir şey kullanmıyorum takviye edici gıdalar kullanmak lazım Dr öyle demişti zamanında şuan iyice yıpranmaması için sprey sıkıyorum onlarla daha iyi durumda ama elimi attıkça avuç avuç geliyor
brfnvrllll EsrAren doğumdan önce bi başladı dökülmeye bebeğim 17 aylık hala oluk oluk dökülüyor saçım inanılmaz seyrekleşti zaten inceydi yok oldu 😞
miabel9 Benim de aynı durumda aşırı dökülmem var 5 ayı geçti doğum yapalı. Biberiye suyunu denemek istiyorum ama o da saç beyazlatıyomş
Tuqbaaa EsrAren embeauty diye bi şampuan var internette biraz pahalı ama hem kesiyor dökülmeyi hemde saçların gürleşiyor dene bi bakalım
Tuqbaaa EsrAren birinciyi alınca ikinciyi 1 tl kampanyası oluyor takip et tavsiye ederim yani fenomenlerdede çok kullanan var ben de orda gördüm