46 günlük benimkide salladıkça uyuyor bırakınca uyanıyor elim uyusuyor ayakta sallıyorum dönüşümlü sallıyorum 8:30 da kalktı daha uyuyacak kahvaltı yapamadım eşim işten gelince rahatlıyorum babasında uyuyor bütün nazını bana yapıyor kızım sagolsun 3 aydan sonra düzen oturtmaya çalısacagım insallah düzenli olur yoksa hiç birsej yapamadan günler geçiyor 😓