Oğlum nisanda 18 ay olacak yemeye iyi başladığından beri sadece uyku vakitleri emziriyorum ve bu ara heö çevreden büyüdü kes artık demeleri hemde benim fiziksel bedensel yorgunluğumdan dolayı bırakma kararı aldım sabır taşı acı oje sürdüm yinede emdi en son dedim hiç vermiyim ağlar ağlar uyur ama bir saat kesintisiz ağladı naptıysam sakinleşip uyumadı acaba erken mi yada yaşayan böyle var mı nasıl yol izlediniz