Kızlar 7.5 aylık olduk 5.5 aylıkken tadımlara başladık tadım zamanı en son tatlıları meyveleri denememe rağmen ağzını açsa bile sadece şuan tatlılara açıyor diğerlerine kitliyo bakmayı bile denemiyor. Başlarda yoğurt sebze çorba yerdi onları yemiyor . Bu ara biberon reddide yapıyor. Böyle yaşayıp zamanla farklı tatlara ve ek gıdaya alışan oldu mu acaba çıldırmak üzereyim