Beysat94 Ben her gun veriyorum, kabizlik sikintisi da olmadi simdiye kadar. Kahvalti ve ogle yemegi arasinda, ara ogun olarak 1 ufak veya yarim buyuk muz veriyorum. Gun icerisindeki yemekleri de cesitli tutmaya caslisiyorum ki kabiz veya ishal olmasin. Yeterince lifli besin verirseniz kabizlik sorunu yasamazsiniz. Bazi bebeklerin bunyesi daha yatkin olabiliyor ama. Tabii kizim 9.5 aylik su an, sizin bebeginiz daha kucukmus. Siz daha tadimlara baslayacaksiniz sanirim.