alp_aras Merhaba anneler başta hip mama kullanıp başka mamaya geçip memnun olan varmı bebegim zaten beni az emiyodu şmdide mamayı yemek istemiyor
yaseminn1 alp_aras bizde doğduğundan beridir ilk bebelac kullandık aşırı gaz yaptı 1aylık olmamıştı hipp combıotıc olanını aldık 3-4 aylıkken de keçi sütlü olanına geçtik o zaman bebeğim biberon reddi yaşamıştı
brnrkn hipp ile basladim kizimda kusma yapti yedigi mamayi kusuyordu sonra sma aldim onu biraz kullandim ama surekli ishaldi mamadandir diye degistirdim doktorumun onerdigi bebelac gold aldim gold olani daha iyiymis uzun zamandir ondan devam ediyorum
eminebesiktass Benim ikizlerim var önce sma kullandık o gaz yaptı şimdi olivia mama kullanıyoruz çokkkk memnunum