Ah ah aynı kaderi paylaşıyoruz 4.5 aylık kızım hiç bir beslenme türünü kabul etmıyor süt sağıp veriyorum içmiyor mama dediğin gibi 3 saat aç kalıyor en fazla içtiği 60 cc zaten emmeyi bırakalı çok oldu doktor alerji olabılır diye alerji maması verdi ilk başlarda onu güzel içiyordu şimdi onuda bıraktı aylık en fazla 200-300 gram alıyor böyle giderse ek gıdaya erken geçeriz dedi doktor