Milaaa 5 aylıkken sünnet ettirmiştik o zaman bize testis ameliyatının en uygun zamanı 1,5 yaş dendi. Bekledik yaşı gelincede ankara HRS özel hastanede yaptırdık. Sünnette bilinçsiz olduğu için hiçbirşeyin farkında değildi ama testis ameliyatında gayet acı hissettiğini açık açık gösteriyodu bi cm yumurtalıktan bi kaç dikişte kasıkta wardı iki yerden giriyolarmış yerine oturtup sabitleyip kapatıyolarmış. Bir tek altını alırken elleme diye elimi itiklerdi acıyacak korkusuyla onun dışında ilk gün biraz hem korkudan hem acıdan ağlama nöbetleri geçirdik ama ikinci gün normal hayatımıza döndük sadece alt almada biraz zorluk çektik zaten 1 hafta içinde dikişleride toparlamaya başlıyo çok büyük dikişler olmadığı için😌 Geç kalmadan zamanında yaptırmanız lazım çünki kanaldaki yumurta küçük kalıyo we yumurtalıktaki büyürken onun küçük kalıp gelişememesi ilerde kısırlığa (Allah korusun) yumurtalıkta oluşabilecek kist weya kansere kadar gidebiliyormuş ki tabi herkeste olur diye birşey yok bunlar sadece doktorların bilgilendirmelernde söylenilen şeyler. Başka merak ettiğiniz birşey ?