arasbek bizde aynı durumdayız biberon ucu değiştim yine 2-3 kere 50-60cc içiyor şükrediyorum bunada çok zormuş mama reddi ağlamadığım gün yoktu doktor kilo kaybı yok dedi sütümden faydalanıyor demek dedim kendimce ek gıdaya geçişi hemen hızlandırdım tabi