Kızlar iyi geceler. 10 aylık bebeğim diş çıkartıyor ve bildiğiniz gibi sancılı bi dönem. Ateş isal fena kötü durumda. Üst köpek diş çıkıcaktı beyazlamıştı baya ama şuan et parçası gibi bişey var. Başına gelen var mı? Ne yapmam lazım? Yarın acile götürmeyi düşünüyorum.