Slmm2006 Arkadaşlar alt üst takım alan var mı? Şu denim gömlek pantolon takımlar çok çıkıyor karşıma ama karar veremedim. Alan varsa bana da fikir olsun.
D_deniz Slmm2006 bayramda denim alıyorum yaa her bayram bir mavi Jean :)))) üstüne de siyah ya da beyaz tercih ediyorum fotoğraflarda hoş oluyor siyah ya da beyaz üst seçimi