nutellla Bebeğim 6 20 günlük. 1 aydır ek gıda alıyor ama su içmeyi hiç sevmiyor direk tükürüyor yada öğürüyor, kabızlık yaşamaması için de su alması önemliymiş böbrek sağlığı için falan da, bilmiyorum nasıl verebilirim
betul97_ nutellla çay bardağıyla dene bir de benim kızım öyle içiyor. Bizde bardaktan içtiğimiz için heves ediyor 😊😊
nutellla cLearQueen damlalık nasıl bir şey ben şırınga ile falan denedim de öyle de içmedi kaşıkla biberonla denedim yok içmiyor
aslankuzusu nutellla anne stunden alıyo suyu sma teklif etmeye devam edın benim kızımda öleydı cok post actım zamanında 1 yadı dan sonra memeyı emmeyı azaltınca su içmesı arttı
-strongmother- betul97_ benim kızım 4 ay 24 günlük sadece anne sütü alıyor ama ben su içerken hep elime bakıyordu bardakla veriyorum bende iki tane de dişi çıktı altta bardak sıkırdadıkça hoşuna gidiyor bende içiriyorum 😄
Burcinblgl nutellla suyun tadını değiştirin biraz alışır zamanla biraz tarçın falan koyabilirisniz çok az
myavocado slavcheva 😱 şeker için çok küçük 6 aylık bebek, şekerli suyun faydadan kat kat fazla zararı olur.
ysmnabd slavcheva 6 aylık çocuğa şeker mi versin siz ne sacmaliyorsunuz ya siz kimseye akıl vermeyin sizin aklınız kendinize yetmiyor
Pelin232323 slavcheva nolur sene olmuş 2025, internet elinizin altında biraz okuyun. Bebeğe şeker verilir mi? Kendinizi biraz geliştirmenizi araştırmanızı öneririm ne diyim …
sedadvc myavocado 1950 lilerin bebek bakım bilgileriyle idare ediyorlar hâlâ. Sorsak gebelikteki şeker yuklemesine karşı çıkarlar. 😂
D_deniz nutellla zaten bardağa alışıyor zamanla biberini her zaman temiz hazırlanmış bulundurun elinin altında mız mızlik yaptıkça verin eline alışır. Gece gündüz temiz hazır edin suyunu yanında
zeynep91 nutellla yemeklerden sonra ek gıda verdiğinz kasıkla verin belki öyle alır yada yarı besin yarı su kasıga alıp brlkte verin öyle öyle karsılar su ihtiyacnı bi nebzede olsa