Biz hiç bebeği kendimize engel olarak görmedik, ilk tatilimizde 5.5 aylıktı daha ek gıdaya bile geçmemişti çok güzel geçti o kadar tatlıydı ki minicik bebekle o anlar o fotoğraflarımız🥰 İkinci tatilimiz de 17 aylıktı bu yaz o da çok güzeldi havuzda otelde bıcır bıcır çok güzel vakit geçirdik çok mutlu oldu. Tatilde oyalayacak dikkatini çekecek çok şey oluyor. Uyku problemi olan bebeğimiz iki tatilimizde de de hiç uyku sorunu yaşamadı,ağlama krizleri yaşanmadı. Cesaretinizi toplayın ve gidin bence bu günlere bir daha dönemeyeceksiniz çünkü:)