Lily1993 3 ay 10 günlük bebeğim var 1.ayından beridir meme içerken aşırı gaz giriyor sancıdan içemiyor normalde bişey yok memeye gelince cığlık kıyamet bu yüzden beslenemiyor kilo alamıyor uyanıkken ıcmıyor tek uykuda içiyor önce meme reddi diye düşündüm ama uykuda güzel içiyor ne yapmam lazım bu gaz mıdır alerjımıdır yoksa meme reddimidir
didoece Lily1993 süt alerjisi olabilir bizimde öyleydi çünkü. Mukus, egzama, hassas cilt, kanlı kaka, aşırı gaz vs süt alerjisi oluyor genelde
talhaene Lily1993 sütünden gaz geçiyordur rahatsız olup kıvranıyordur benimde olmuştu doktorum öyle söyledi yediklerine dikkat et soğuk almamaya dikkat et
akgununannesi Lily1993 kusma varsa reflüden olayı olması yüksek reflülğ bebekler memede öyle oluyorlar illa aşırı kusma değil sessiz reflü de olabilir
almada Benimkide öyle 3 ay 18 günlüğüz kendini öyle geriyorki memeyi bırakıyor alıyor burakıp alıyo en sonunda bende vermiyorum biraz oyun yapar gibi gazıda var kıvranıyo bugun sağlık ocağına götürdim ilaç verdi inş iyi gelir
bnuarmgn Memeyi doğru kavramadığı için olabilir benim de öyleydi mama verdiğim zaman gazı olmazdı emdiği zaman gazdan kıvranırdı çocuğum ucundan alırdı memeyi bir türlü tam aldıramamıştım
Ctnplt akgununannesi her kusan bebek reflü değildir bebek fışkırır tarzda kusarsa aşırı derece de kusarsa mesela benim bebeğim reflüydü gece uykusunda bile kusar boğulurdu çok ilerite doğru kusardı ve direk sütü kusardı süt kesiği gibi kusma varsa normal derdi doktor ama ama sütü geri pürüzsüz kusarsa reflüye yordu
Ctnplt Lily1993 Gazdan yapıyor benim bebeğim de öyleydi maflor plus damla kullandım 3. Ay civarı 4. Ayda gaz sorunumuz bitmeye yakındı şuan 5,5 aylık gaz sorunumuz kalmadı
akgununannesi Ctnplt sessiz reflüde aşırı kusma olmuyor uykuda boğazına su kaçmış gibi sesler ağızda az bir kusmuk tarzı oluyor benim demek istediğim o tarz bir reflü uykuda ığh gıh sesleri benim oğlum boğulur gibi ses çıkarıyor korkuyorduk doktor o olduğunu söyledi ama fışkırarak kusmuyor