3 ay 10 günlük bebeğim var 1.ayından beridir meme içerken aşırı gaz giriyor sancıdan içemiyor normalde bişey yok memeye gelince cığlık kıyamet bu yüzden beslenemiyor kilo alamıyor uyanıkken ıcmıyor tek uykuda içiyor önce meme reddi diye düşündüm ama uykuda güzel içiyor ne yapmam lazım bu gaz mıdır alerjımıdır yoksa meme reddimidir