Merveeofs mrb benim oğlumda 27 aylık sürekli eğitici kitap ve oyuncak alıyoruz biz ,kitaplarda çok keyifli eğlenceli oluyor çocuk okurdan ilk kelime,ilk cümle ,ilk konusma diye 3 kitap var onları önerebilirim hergun kitap okuma saatimiz var söylediğim an koşup getiriyor ve beraber anlatıyoruz birbirimize , oyun olarak manyetik bloklar şuan bu yaşlarda hayal gücü yetenekleri de arttigi için keyifle yapıyorlar ,biraz pahalı ama iyiki almışım dedigim ürünlerden biri, dev yapbozlar var parçaları büyük büyük kolay ve basit onları severek yapıyor , dün keçe aldım şekiller verdim bildiği şekiller ama o keçenin dokusu kendisine gerçekçi geldiği için baya keyif aldı annecim portakalda yap ,annecim ev yapalım diye diye baya figürler yapmışız 1 saat keyifle geçti , ben evde kartonlarimi hep değerlendiriyorum hiç atmadım bu zamana kadar sürekli onlarla balık çiziyoruz ,kedi yuvası yaoiyoruz boyuyoruz ,parmak boyası ve onunla patates baskısı yapıyoruz , doğal oyun hamuru yaptım geçen hafta şuan buzdolabimda istediğimiz zaman çıkarıp oynuyoruz hamur kalıplarıyla şekil veriyoruz, kinetik doğal kum yapmistim böyle bir teosinin içinde oynadı dinozorların dizdi kepcesiyle kum taşıdı felan hem doğal zararsız hemde zevkli keyifli vakitler geçirdi , oyuncak olarak ben sevmiyorum çocuğa her seferinde araba kamyon boş boş şeyler almayı hepsinden az ve kaliteli olması daha önemli ,zaten evde yeterince etkinliğimiz var ,şuan 2 büyük poşet oyuncak var malesef aliyoruz alıyoruz kalıyor hepsini oynamıyorlar çünkü