Kız oğlum 17 aylık olucak 4 gün sonra yürümüyor daha koltuk kenarlarından tutunuyor kalkıyor ayağa iki elini bırakıyor karnını koltuğa yaslayıp alkış yapıyor yürütmeye çalıştığımda ayaklarını havaya kaldırıyor yürüme arkadaşı aldım onuda sevmedi doktor 18. Aya kadar bekliyoruz dedi bebeği geç yürüyenler varmı böyle