Kızlar merhaba bebegim 17 aylık komşumun oğlu 19 aylık. Biraz saldırgan cici yapıcak gibiyken vuruyor. Bugünde misafirliğe gittik onlara cocuklar oynasın diye yanlarındaydık hep tabi ama cocuk sürekli kalkıp vurmaya çalışıyordu benimkide her seferinde cok ağladı. Kendini asla savunmuyor ağlayıp bana sarılıyor. Çok üzüldüm oğluma acaba bir travma kalır mı cocukta bir daha görüşmemeli miyim ne yapmalıyım bilmiyorum. Diğer cocuğun annesi tuttuğu halde kızdığı halde annesine de vuruyor. Oğlumda eylülde kreşe başlayacak biraz cocuk görsün istiyorum ama şimdi daha cok korkar oldu kötü mü yapıyorum görüşmekle