Bebeğim 32 günlük, burnu çok doldugundan serum fizyolojik ile açmak istedik. Normalde 5cc-5cc sıkıyorduk her 2 buruna fakat 10cc’lik şırınga elimden kaydı hepsini sıktım bir buruna yanlışlıkla. Allah’tan ters tutuyorduk diğer burundan çıktı gibi ama baya korktum. Bir sıkıntı olur mu bilen var mı ?