pelnztrk Arkadaşlar dün doğum yaptım emzirmeye başladığım andan itibaren çok canım yanıyor resmen ağlıyorum bu normal mi düzene girecek mi gün geçtikçe 😔😔
gdbozkurt pelnztrk canım imkanın varsa hemen gümüş kapak al hiç yara olmasın,bir de doğru kavramasına çok dikkat et ağzını kocaman açtığında ver memeyi ağzına doğru it kafasını da memeye yasla sadece ucunu aldığında çok acıyor malesef
msk09 pelnztrk merhaba, bende 1 hafta ağlayarak emzirmiştim ama geçeceğini bilin, göğüs ucu kıyafete değmesin ve kesinlikle gümüş kapak öneririm
hazale966 pelnztrk gümüş kapak ve göğüs kremi kullan cnm💖 ben gümüş kapakla ilk zamanlar cok rahat ettim
basak1336 @“pelnztrk”#p3509682 Madecassol kullan canım zamanla düzene girdikçe geçer. Meme acıma tek iyi gelen madecassol oldu. Acısı gerçekten kötü geçmiş olsun emzirmediğiniz zamanlarda memeniz serbest kalsın hava alsın biraz
yenianne9087 pelnztrk yukarıda da söylemişler ama gümüş kapak direkt geçiriyor ben de aynı durumdaydım her şeyi denedim en son gümüş kapak geçirdi bi süre acıyabilir çok normal göğüslerin terbiye oldukça düzelicek ben nerdeyse emzirmeyi bırakmayı bile düşünmüştüm ama geçt geçiyor yani💖
gdbozkurt pelnztrk benimki de aynı şeyi yapıyor ama üstten verince daha iyi alıyor yan yatar pozisyonda verince yanlış alıyor youtube dan doğru emzirme tekniklerini izleyin illa ki bir alışma süreci oluyor ama şimdiki aklım olsa gümüş kapağı ilk günden alır kullanırdım kremler doğal yağlar hiç fayda etmedi malesef yara olduktan sonra
Pamukpasta pelnztrk doğru emzirme videoları izle mutlaka karanfilin üstüne zeytinyağı koyup dolapta beklet bir gece. Her emzirmeden önce ver sonra sürebilirsin.kolayliklar