bebeğim 7 günlük ve emziriyorum uyuyor yatağına koyuyorum 2 dk sonra uyanıyor ellerini emiyor ağlıyor tekrar emziriyorum saatlerdir böyle ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. sütümü sağıyorum gayet güzel geliyor hatta göğsümü sıkınca bazen fışkırıyor ama nerede hata yapıyorum tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz 🥺