liyadenizinannesi Arkadaslar sma optipro 1 sma comfort kullananlar kilo alımları nasıldı hangisi daha iyi kilo aldırıyor bebeğim çok gazlı bir bebek değil Aptamil prosyno kullanıyorduk beğenmiyor bebegim 3. Aya girdik yeni
aslhnkrts liyadenizinannesi kızım gazlı bi bebek olduğu için comfort kullandık biz her ay alması gerektiği kadar kilo aldı belki 100 200 gr üste çıkmış olduğu da oldu biz 7. Aya girerken bıraktık optiğroya geçtik şuan ondan da aynı ayına göre ilerliyo