mbabygirlm Kızım kaynanamgilde uyudu. Kaynanam kalsın diyor ama acaba kardeşim var annem beni bıraktı diyip içerler mi ki. Daha önce de kalmışlığı var yani. Kalsa da yarın 5 gibi eve gelecek. Bende çok yorgun ve uykusuzum kalsa şimdi içerler mi acaba
BeyzanurMelisa mbabygirlm Bence götür yada uyandırıp sor annecim gelmek istermisin yoksa burda kalmak istermisin diye biz birkere öyle bıraktık uyandığı gibi aglama krizine girip bizi aratmisti beni niye birakip gittiniz diye normalde de kendi kalmak için aglayan bi cocuk
OLaaBalito_ mbabygirlm ben kimseye güvenmediğim için kesinlikle bırakmazdım 🥺 Allah’a emanet olsunlar inşallah. Bence götürün ama yine siz bilirsiniz 🌸
Niloyay mbabygirlm bir çocuğun yeri annesinin yanıdır. Binbir türlü afet felaket var. Çocuklarımız elimizden geldiğince hep yanımızda olmalı.