damlaozzz Oğlum 8 aylık dönmeyi öğrendiğinden beri geceleride dönmekten uyuyamıyor dönemeyincede ağlayıp uyanıyor başında nöbetçi oldum bekliyorum hep uykular gitti ne zaman geçicek bu durum
MoonCrystal damlaozzz öyle çok yıpratıcı gerçekten kıpır kıpır sürekli dönüp uyanır Allah yardımcınız olsun geçici bir süreç olduğunu düşünerek sakin kalmaya çalışın 🥲
damlaozzz Tutaste_ ahahha onun bi sonraki evresi yuvarlanma artık yavaş yavaş onada başlar ben yatağın bi başına yatırıyorum bi başından alıyorum gece nöbetteyim 🤣🤣
damlaozzz Tutaste_ nerdeeee bağıra bağıra çıkartır onu bana pişman eder iki kat bişi giydirirsem ne ala 💆🏼♀️