kbrsnl Anneler yardımınıza ihtiyacım var bebeğim bronşit oldu antibiyotik tedavisi gördü 5 gün sabah akşam serum verdiler ishali başladı 10 gümü geçti hala devam ediyor doktora götürdüm antibiyotiklerden dolayı diyo ama on gün çok uzun bir süre
monaroza88 kbrsnl bizim doktor da antibiyotik kullandırmisti ama yaninda da bağırsaklarini beslesin ishal vs olmasın diye probiyotik bi damla da yazmıştı. O şekilde kullanınca ishal ve kaka sorunu olmadı. Doktorunuza danışın belki probiyotik damla kullandirir.
kbrsnl monaroza88 probiyotik damla olarak ne verdi benim doktorda probiyotik verdi ama hala ishali devam ediyor