1tosbikinannesiyim gzmbzgyk 800 gram gayet iyi benimki ilk aylarda 1 kilo alıyordu 4. Ayda yavaşladı doktor normal dedi artık daha çok hareket ediyor 400-500 gram yeterliymiş
sudenaz0 Merhaba benim bebeğim 3 aylık iri bir bebek vitamin kullanıyorum sütümün yağlanması için çok şükür yarıyor eczaneye sorup alabilirsin vitamin