Resmiye 26 günlük oğlum var . 2 gündür kakası yeşil ve sulu. Doktor sütü sindiremediğinden olduğunu söyledi ve probiyotik başlayabileceğimizi ifade etti. Benzer durum yaşayan var mı? Siz naptınız?
dddy Resmiye benim bebeğim de de yaklaşık 2 haftadır var ara ara yeşil oluyor ara ara sarı doktor normal dedi herhangi bişey kullanmıyoruz
Resmiye migade Üşüttüğünü düşünmüyorum ayaklarını ve sırtını sürekli sıcak tutuyorum. Anne sütündeki laktozu sindiremiyorum ondan olabileceğini düşünüyorum.
ikos58 Resmiye benım oglum 5 aylık olacak nerdeyse hala aynı durumdayız evet laktozu sındıremıyoru bunun ıcın bıogaıa+Relactaz kullanıyoruz 10 gunluk falandı basladıgımızda hala devam
Aryaaaaa Benim doktorum ön sütü fazla alırsa birde senin yediklerinden geçerse yeşil olur demisti çikolata şekerli paketli gıdaları azaltmami istedi