hhilaal Yatak ve beşik yumuşak o yüzden rahat hissediyordur. Yer sert olduğu için korkuyordur benim kızımda emekliyor halıda sorun yok ama yere laminat parkeye gelince kayıyor korkuyor. Yatağında ayağa kalkınca oturmak istediğinde korkmadan yavaş yavaş oturuyor halı da korkuyor birkaç kez düştüğü için sonra yavaş yavaş geçti bende hep teşvik ettim