Minigim38 melegininannesi38 29 aylik olacak şömine şeklide hem gece lambası hemde buhar üfürüyor o açık odamız çok karanlık oluyor sahuru yapınca kapatiyorum gün aymaya başlıyor. camın önünde cam ağaçları var rüzgardan sallaniyor gece karanlıkta perdeye yansıması ürkütücü olabiliyor
Merveeofs melegininannesi38 biz de 15-16 ay gibi bıraktık kızım şimdi 31 aylık hiç sevmez ışıklı ortamı kendi istemiyor hiçbir şekilde
cennetkusum16 melegininannesi38 35 yaşımda hala gece lambası olmadan yatamam sıkıntı yok uyusun gece lambasiyla 😁
melegininannesi38 Merve-milan benimkide aynı da belki gece olduğunu bilir de uyku kalitesi artar mi diye kapattim
melegininannesi38 Merveeofs allahalla biraz daha dursun deneyelim bakalım.ben yapamadım.daha bugün 19 aylık zaten yarım saat durdu açtım tekrar isigi
Merveeofs melegininannesi38 yanii illa ki almanız da gerekmiyor bence ya ben bile bile bırakmadım o ara gece lambamız patladı bir süre alamadık bir türlü falan baktım uyuyor sıkıntı yokk hiç takmadım sonra ☺️
melegininannesi38 Merveeofs ben tekrar açtım ya uyuyamaz edemez ise diye peki o sürede gece beslenmeye kalkıyormuydu benimki hala emiyo o yüzden ağlar gece kalktığında
melegininannesi38 cennetkusum16 bende de o farklı işte karanlık olacak uyuduğum ortam gece lambası olunca uyku pek olmuyo
Merveeofs melegininannesi38 evet evet uyanıyorduk iki yaşında bıraktım ben emzirmeyi uyanınca sıkıntı yapmıyordu hiç alışmıştı
Gldekpnci melegininannesi38 hiç kullanmadık neredeyse ilk yenidoğan zamanları kırmızı ışık muhabbeti vardı uyku getiriyormuş diye bi ozaman denemiştik sonra hep sıfır ışık da uyudu sorun da olmadı çok şükür
Seher11 17 aylık hiç kullanmadık zifiri karanlıkta bile uyur. Ayrıca her ışık rengi kullanılmaması gerekiyor diye biliyorum hormonların üzerinde etkisi olabiliyormuş