Zeynepazram 2,5 aylık oğlum 6 gibi anne sütü alıyor 6,30 7 edoğru anca uykuya geçiyor sonra bazen 10 da bazen 11 e kadar uyuduğu oluyor kilosu iyi olduğu için hiç uyandırmıyorum ben de . Ama ilk kalkıştan sonra 3 saatte bir kurulu saat gibi kendi uyanıyor sabaha kadar emmek için . Sabah ta 6-7 gibi kalkıyor.