Yine yeniden tekrar eden bir yemek yememe problemi,tam diyorum evet ya maşallah ne güzel yiyorlar aradan bi zaman geçiyor kahvaltı az yapıyorlar akşam yok hiç denecek kadar yiyorlar ben napacam 2 yaşındaki hala mama istiyor ya Allah aşkına bebesi böyle iştahsız olan sadece ben miyim bazen meyve saatlerinde hiç yormadan istiyorlar yiyorlar ama genelde hep üzüyorlar bir ısırık alıp olduğu gibi bırakıyorlar 🥹 önüne büyük boy cips koyayım hepsini yerler ama