mamacitaa_ zarifbirhanim aynı eteğin lacivertini aldım ben de 😁 ama üstüne giyecek bir şeyim yok bu gömlekler de fiyonk gömlek diye geçiyor değil mi? bu arada kesinlikle lacivert krem diyorum iki rengin uyumu çok güzeelll🩵