Kizlar merhaba. Babama mama al demistim aptamil yerine aptamil ar almis. Ustunde reflu mamasi yaziyor. Ozel mama diyor. Evde mama bitti babamda gitti disarida cikamiyorum suan. Napiyim bilemedim. Bebegimin kusmasi cok az reflusu yok 55 gunluk bu arada. Kullansam zarari olur mu. Reflusu olmayan bebeklere kullaniliyor mu? Cok ikilemde kaldim