Evet zaten emmenin en sık olduğu zaman bu zamanları ama ne bileyim böyle 24 saat versem emecek sürekli istiyor ve sürekli ağlıyor her vermemde sanki çok acıkmış gibi davranıyor halbuki iki dk önce emzirmiş oluyorum biraz anormal gibi geldi ama bilemedim yine de 🥲