elaannes Kızlar pompayla sağım yapıyorum işe başlıcam ama sağdığımda max iki göğüsten 60 çıkıyor ama elimde sıkınca süt fışkırıyor neden böyle
User345678 elaannes Pompaların çekim gücü yetersiz. Bu arada çalışacağım demişsiniz bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa ne kadar süt sağmayı planlıyorsunuz ki en fazla 1 biberon dolsa diğer sağım için süre geçmesi lazım çıkmaz ki. Yazılanlara cevap verirken altta ok var ona basarak cevap verirseniz kişi cevabınızı görür🙂
tugces09 elaannes bende bayramdan sonra ise baslayacagim aynı şekilde sağıp stok yapıyorum.. emzirdikten bı 20 dk sonra sağıyorum 60 ml çıkıyor. Gün içerisinde 3 kere sağıp poşete koyup buzluğa atiyorum… Sizde o şekilde yapabilirsiniz. Zaten süt izniniz falan olacaktir
ikibebisbirkedis Pompanın ucu yani flanş denilen kısım göğüs ucunuza uygun değil belli ki . Göğüs ucunuza uygun bir flanş edinin
elaannes İki tane makinam var ikisiylede denedim ama yok gelmiyor acaba sütüm mü yok diye şüpheleniyorjm sıkınca fışkırıyor yakınımdakiler sen fışkırmasına bakma sütün az diyorlar
elaannes Bebeğim bir hafta sonra 4 aylık olacak işe başlayacağım için sağmam istedim ama çok az geliyor
eylulye benim de kızım 9 aylık 3 çeşit pompam var uzun zamandır sağmıyodum ihtiyaç oldu sağayım dedim ama ön süt harici süt çekemiyorlar. muhtemelen bebeklerimizin çenesi çok güçlü olduğundan memeler bebeğe uyumlandı pompalar güçsüz kalıyor
elaannes Eyvah ya doğum yaptığım ilk zamanlar sağdığımda tamamen doluyordu nasıl bir çözüm bulabilirim acaba işe başlayacağım için sağmam lazım