gevrek
Tamam o zaman normal. Ben sütün üstüne 150cc mama veriyorsunuz sandım. Toplam 150cc veriyormuşsunuz.
Sütün hazmı ile mamanın hazmı bir değil. 150cc nin içindeki sütü daha çabuk sindiriyordur ve 3 saat olmadan acıkıyordur. O açlıkla mamayı da doysa bile içiyordur. Kilosu, boyu gayet iyi 3 aylık için. Doğum kilosu da önemli tabi.