Merhaba birkaç gün önce de yazmıştım tüm vücudum karıncalanıyor iğne batması gibi bir his ayrıca resmen hissetmemeye başladım dudağımı ısırıyorum hissetmiyorum mesela,acile gittim dün mr tomografi kan her seye bakıldı normal cıktı sonuclar ama iki gündür asla geçmedi bu durum kızlr ne olabilir ve nasıl geçer