kaymakliekmekkadayifi ayy 3 yaş mi sizinki de mi kız, gözüm korktu şu an , bende o kadar emzirecek sabir yok ki yaza kalmadan 18-19 aylıkken memeden keserim diyordum 🙈 Bu arada 2 yaşta kreş e kabul ediyorlar mı ve en önemlisi kızınız bunu nasıl karşıladı uyum sağlayabildi mi kreşe, eşim tek başına gecindiriyor evi ve zorlaniyor gibi , çalışmam gerekebilir benimde, ondan soruyorum da