mennccaa ben sana direkt osman hocanın söylediğini söyleyeyim. Eğer bebek biraz ağlayıp sustuysa gözlerde kayma kusma denge kaybı gibi anormal hareketler olmuyorsa, düştükten biraz sonra kendi normal rutin yaşantısına dönüyorsa endişelenmeyin diyor. Ama tabi nasıl düştüğünü siz bilirsiniz düşüş tarzını gördünüz size tehlikeli geldiyse götürün.