Kizlar ikizlerim 26 ay 15 günlük bir erkek bir kız havalar hafif kirilmisken başlamak istedim en azından yaza kadar tam öğrenirler dışarı çıkınca rahat ederiz diye bne ikisine bir baslamadim oğluma başladım önce dün saabah 11 de bezini çıkardın takmadım bir daha akşama kadar 13 defa çiş yaptı 7 defa altına 6 defa klozete gayet güzel konuşuyor cisin gelince şöyle gidelim annecim demiştim o da yaptıktan sonra anne bak geldi hadi tuvalete gidek diyor 😬😬😬bu durumu tekrar nasıl anlatacam ona bugün bir tık daha iyi 🧿 şimdiye kadar 11 defa tuvaletini yaptı 8 klozete 3 altına ama hep ben götürüyorum 1 saati dolunca tuvalet yapma süresi 1/1.5 saat arası değişiyor saati dolunca sorup götürüyorum yapıyor nazende yok diyip kalkıyor 5 dk sonra altına yapıyor sizler nasıl yaptınız var mı pratik çözümler bu arada gecede bağlanıyorum uyutmadan önce yaptırdım uyuttum sonra 1 saat dolunca kaldırdım bide sabaha doğru 5 gibi sahura kalktığımda kaldırdım yaptı ikisi de uylulu olunca musluk açtım hemen yaptı alışır mi sizce