rrrbbb bu dönemlerde ben genel uyku saatine bakardım. 24 saatte Ka saat uyuyor gibi. Uyum saatleri ile ilgilenmiyorum yeter ki uyusun 😄😁 zaten önümüz yaz düzene oturursun. Eee tabii akşam 21.00 uyuyup sabah 08.00 gibi uyanması en güzeli ama zorlamakta da olmuyor. Zamanla düzene giriyor. Benım suan 3-1 yasında kızlarım maximum 22.00 de uyuyorlar 008.30 en gec uyanıyorlar. Dediğim gibi zamanla oluyor bu