Kızlar 4 aylık bebeğimle ne gibi oyunlar oynayabilirim? Zaten piyonali oyun mati var, zeka kartları, çıngırak, bi tane sesli oyuncağı var onu çok seviyor , ışırtılı kitaplar var bitane yeterli mi sizce, sulu oyun mati aldim ama pek sevmedi oynamadı. Zaten kısa süre oynuyor sıkılıyor. Birazda dönme hareketleri yapıyoruz. Yeterlimi sizce ? Önerileriniz farklı tarzda oyunlar varmı. Kendi kendime panik yapıyorum yeterlimi acaba diye🫠