Kızlar yardimizina ihtiyacim var. 4 aylik olduk. Ben bizim uyku düzenimizi anlatayim önce. (Duş, alt degistirme, besleme olarak yazmicam o rutinlerimizi belli seyler zaten sadece saatleri yazicam)
Sabah 07-07.30 gibi uyanis
9.00-10.00 arası tekrar uyku
Uyanış (oyun, kitap okuma vs oyalama çabalari.)
12.00-13.00 arası tekrar uyku
Sonrasi degisiyor iste. 15.00 gibi tekrar uyku. Uykularimiz 1-2 saat bazen 3 saat sürüyor bilmiyorum uyandirmam gerekiyor mu. Ben de o sira islerimi yapiyorum. Bu aralar hasta ve 4.ay atagi midir nedir huzursuz baya. Neyse gel gelelim asıl soruna. Hangi arkadasimla konussam aksam 19.00 dan sonra gece uykusuna yatirdigini söyledi. Ben de uyutuyorum aksam 19.00-20.00 gibi ama koltukta uyuyor. Besigine 23.00-00.00 sularinda geciriyorum loş ışıkta. Ben hata mi yapiyorum. Bir de diyorlar ki sadece beslenmek icin uyaniyor emziriyorum/mama veriyorum devam uyuyor sabah 07.00 e kadar. Kizzz kimle konustuysam bu düzende ya ben mi beceremedim anlamadim ben besigine goturunce uyaniyor. E mamadan sonra gaz oluyor uyurken kaka yapiyor bunlari hallet gaz cikar derken canlaniyor cocuk. Cikartmasam kıvraniyor. Sonra uyku muyku yok daha. Her bebek ayni degildir ama siz nasil yapiyorsunuz veya bu surede onerebileceginiz seyler var mi artik bende ilerisi icin bir duzen oturtmak istiyorum odaya goturup gece uykusuna yatirmak istiyorum ama beslenmek icin uyandığı vakitleri galiba tam yönetemiyorum:( siz nasil yapiyordunuz o dönemler hatirliyor musunuz ? Veya gece guzel uyumasi icin gunduz uykuya direndirmem mi gerekiyor ? Bu sefer de gozleri kizariyor agliyor uykusuzluktan kiyamiyorum