Santaclarita braun aldım baya para verip şimdi ki aklım olsa almam çünkü her olctugumde bir de normal kol altından dijital termometre ile ölçüyorum. Doğru olcmuyor temassiz olan ve bir süre sonra kalibrasyona gitmesi gerekiyor. Hastanedekilerin temassiz kullanmalarinin nedeni düzenli olarak kalibrasyona girmesi ile doğru ölçüm yapılıyor olması. Alacaksanız da braun almayın benim fikrim. Evet kolaltindan olcmek biraz uzun sürüyor ama en azndan doğru sonuç veriyor diye düşünüyorum