zeynepzeze aptamil kullanmıştık kabız ve gaz problemi olunca arkadaş tavsiyesiyle bu mamayı aldık bunu kullanıyoruz bizde. Ama hiç duyulmamış bi mama pek kullanan da duymuyorum bende aynı merak içindeyim . 5 kutu kullandık 6. Kurumundayız kilo ölçümü yaptırdık perşembe çarşamba günü gidip bakıcaz kilosuna tekrar .kilo alımı nasıl mamanın diye