roa Arkadaşlar dün öğleden sonra kızıma BCG aşısı yapıldı. Dün gece başlayan ve bugünde devam edeb bir uyku hali yaşıyor bebeğim. Sadece emmek için kalkıp daha emerken uyuya kalıyor. Bu normal mi? Aynı şeyi yaşayan var mı?