Kızlar bebeğimin iki gün önce sabah ateşi olduğunu farkettim yakın takip etmeye başladım 37,5 38 en son 38.7 ye kada çıktı Calpol sirkeli su falan derken o günü öyle geçirdik ertesi gün doktora gittik doktor kan aldı bi değerinin 10 bin çıkması gerekirken 19 bin çıktığını ve istemeyerek maalesef antibiyotik kullanmamız gerektiğini söyledi 3 gün sonra yine gelin tekrar kann alalım o değer normale dönerse bırakalım antibiyotiği dedi bende veriyorum antibiyotik yanında probiyotik ama çok uyku yaptı çok üzülüyorum antibiyotik kullandığımız ilk gün ateşi 39 a vurdu çok zor bi gece geçirdik ilk çocuk olunca bide çok ağladım üzüldüm siz de olsanız verir miydiniz antibiyotik başına gelen var mı