Kızlar merhaba, bebeğim 30 günlük. 30 gündür emzirmek gerçekten çok zorladı hala daha zorluyor maalesef geçmedi. Meme ucunda ilk önce yarık oluştu içi kabuk bağladı gibi oldu sarı sarı ama her emzirdigimde yumuşadı beyaz oldu sonra tekrar kurudu fakat bir türlü iyileşmiyor. 1 haftadır da o göğsümde süt incisi gibi bir şey çıkmıştı patladı o da kurudu ama emzirdikce yumusuyor. Ne yapacağımı bilemedim kullanmadığım şey kalmadı Garmastan pomad, lansonih, zeytinyağı, tahin yağı.. 30 gündür evde önüm açık geziyorum kıyafetle de temas ettirmiyorum hiç neredeyse ama bir türlü düzelmedi. O yaralı göğsümün meme ucunun çevresinde hafif kızarıklık da var geçmiyor. Göğsüm sızlıyor elimden geldiğince boşaltmaya çalışıyorum ama doldukça yine sızlıyor. Özellikle uyuyup uyandığımda. Sizin başınıza geldiyse neler yaptınız nasıl geçti ne kadar sürdü geçmesi tavsiyeye ve umuda ihtiyacım var. Yanıtlarınızı bekliyorum🙏